notify

Śro, 10 Lis 1999, 19:11:07 CET

On Wed, 10 Nov 1999, Pawel Krawczyk wrote:
[..]
> Teraz pytanie do was, jak wyobrażacie sobie otrzymywanie powiadomień
> o nowych wersjach programów od tego skryptu? Mam następujące wizje:
>
> 1. oddzielna lista, na którą leci taki tekst jak w/w
> 2. list mailingowe oddzielnie dla każdego programu/speca
> 3. j.w., tylko dla każdego zapisanego usera (z listą programów o których
> chce wiedzieć)

IMHO informacja o tym, że jest coś nowego to jeszcze za mało. I tak ktoś
mając tą informację musijeszcze to ściągnąć, a to też zabiera czas. Lepiej
byłoby rozwinąć ten skrypt żeby o ile znadzie nowość to wrzucał ja do
repo. Jeżeli ten automat chodziłby na osobnym koncie cvs to co wrzucałby
do SOURCES bardzo łatwo błoby odfiltrowywać odzielając listy z tytułem
np. "PLD CVS: SOURCES notifier" (o ile konto to miałoby nazwę notifier).
Wtedy tworzenie dodatkowej listy nie byłoby potrzebne, a inforacja o
nowości którą mozna sie zając rozchodziłaby się w normalnym trybie przez
commit listę.