nazwa hosta w /etc/sysconfig/network

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Czw, 11 Lis 1999, 18:17:46 CET

[poniedziałek, 01 listopad 1999], Andrzej Nakonieczny napisał(a):

> Hej,

> Jeśli na tym laczu dial-up masz stale IP (tzn. za kazdym razem kiedy sie
> podlaczasz masz te same) to nie widze przeszkod ... Jesli nie to jest
> problem gdyz tunel zestawia sie do konretnego IP tak wiec za kazdym razem
> trzeba bylo by zmieniac tunel (tj. stawiac od nowa) ...
Mysle ze to nie jest wielkim problemem... mozna napisac prosty programik
ktory bedzie przekazywal drugiemu koncowi tunelu twoj IP lub po
prostu poprzez sudo dac userowi dostep do skryptow stawiajacych
i wylaczajacych tunel. Tak to mialo miejsce z tunelem Michala
Marguli do mnie (do czasu az dostal staly numerek).

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of GNU generation, PLD project and "H"