pam_console

Jarek Woloszyn yossa w devil.inside.pin.pl
Nie, 14 Lis 1999, 01:12:55 CET

Niedawno zrobilem upgrade wszystkiego do tego co jest dostepne w ramach
PLD i wlasnie sprowadzam system do stanu uzywalnosci, bo pare rzeczy sie
zmienilo. No i doszedlem do pama. Dlaczego zupelnie usunieta jest
mozliwosc korzystania z /etc/security/console.perms? Czy jest to zrobione
ot tak bo komus sie nie podobalo? Jezeli nawet to czemu nie zostawic tego
jako opcji. A moze wrzucic to jako dodatkowy modul.

Nie wszyscy uzywaja maszyn wylacznie jako serwer. Ja np. mam PLD jako
workstation, i taki modul jest dosc wygodny. Dlaczego calkowicie odbieramy
mozliwosc jego uzywania?

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )