pam_console

Nie, 14 Lis 1999, 01:47:36 CET

On Sun, 14 Nov 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> Niedawno zrobilem upgrade wszystkiego do tego co jest dostepne w ramach
> PLD i wlasnie sprowadzam system do stanu uzywalnosci, bo pare rzeczy sie
> zmienilo. No i doszedlem do pama. Dlaczego zupelnie usunieta jest
> mozliwosc korzystania z /etc/security/console.perms? Czy jest to zrobione
> ot tak bo komus sie nie podobalo? Jezeli nawet to czemu nie zostawic tego
> jako opcji. A moze wrzucic to jako dodatkowy modul.
>
> Nie wszyscy uzywaja maszyn wylacznie jako serwer. Ja np. mam PLD jako
> workstation, i taki modul jest dosc wygodny. Dlaczego calkowicie odbieramy
> [...]

Jarek przypomnij po co console.perms miało być bo mi się wydaje, że w
obecnej sytaacji chyba nie potrzebujemy tego (z tego co mi się kołacze co
to było ale nie jestem pewien). Jeżlei tak jest to w zasadzie tylko
powienieneś uzyskać odpowiedź dlaczego nie jest Ci to potzrebne i jak
uzyskać efekt działania czegoś bez zawartości tego pliku.