pam_console

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Nie, 14 Lis 1999, 14:52:57 CET

On Sun, 14 Nov 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

>Jarek przypomnij po co console.perms miało być bo mi się wydaje, że w
>obecnej sytaacji chyba nie potrzebujemy tego (z tego co mi się kołacze co
>to było ale nie jestem pewien). Jeżlei tak jest to w zasadzie tylko
>powienieneś uzyskać odpowiedź dlaczego nie jest Ci to potzrebne i jak
>uzyskać efekt działania czegoś bez zawartości tego pliku.

Dawalo dostep do takich urzadzen jak /dev/dsp, /dev/floppy, /dev/audio,
itp userowi, ktory zalogowal sie pierwszy siedzac fizycznie przy maszynie.
Te urzadzenia definiowalo sie wlasnie w console.perms. Niby mozna to
zrobic przez odpowiednie uprawnienia grup, ale jest z tym wiecej
kombinowania.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )