date i /etc/localtime

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 15 Lis 1999, 00:15:51 CET

On Sun, 14 Nov 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

>To powinno być w okolicach dwuch pierwych stron. Zacznij od tzselect(8).

Nigdzie nie znalazlem wzmianki o /etc/localtime, ale pisalo o mozliwosci
ustawienia zmiennej TZ na to co wypluje tzselect :)

>Sam bym też chciał wiedzieć. Bardzo dawno konsoli nie używałem na tyle
>długo żeby zmusić się do poustawiania spraw z polskimi literami i jakoś
>też wypadłem z tematu.
>Jeżeli jest poprawna konfiguracja to dobrze by było gdyby była
>obecna i zakomentowana w domyślnym pliku konfiguracyjnym.

W pliku konfiguracyjnym jest jakas konfiguracja i wyglada na taka sama jak
moja poprzednia. Z palca tez probowalem odpalac consolechars tak jak
kiedys mialem ustawione - bez powodzenia. To dziwne, bo niby sam ksztalt
fontu sie zmienia, tylko nie ma polskich liter. Normalnie sa znaki z
latin1 (zamiast ą mam +-) a po echo -n \33(K zamiast ogonkow sa same
kwadraciki.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )