pam_console

Pon, 15 Lis 1999, 01:09:45 CET

On Sun, 14 Nov 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> No dobra. Ale ktos ma jakis pomysl jak to zrobic?

Normalna taktyka podejścia to danie suida czy sgida dla programu który
tego potrzebuje. Ostanio praktykuje się jadnak separcję takiej czynności w
osobny program który jest wołany przez to co potrzebuje odpowiednich
uprawnień. Tak jest z utmpter czy unix_chkpwd z pam. Chyba idać dakej tą
drogą dałoby sie odseparować programik który np. montowałby z uid/guid
użytkownika który taki program wywołuje np. fd*.
IMHO różne chmod wykonywane z użyciem modułu to raczje kiepski pomysł i
raczej należałoby iść powyższą drogą.

Po za tym IMHO należąłoby zagasnienie podzielić bo montowanie może
zaspokoić vold czy automonter.