pam_console

Pon, 15 Lis 1999, 21:30:14 CET

On Mon, 15 Nov 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> No mi akurat chodzilo o dostep do dzwieku, tunera tv czy 3dfx'a.

Przemyślałem sobie jeszcze raz całość i dzisiaj przed południem jakoś tak
z tułu mnie walneło .. a po co przy zmienianiu atrybutów w /dev są
potrzebne hashing tables ?
To już tutaj jakoś słaobo trzyma sie kupy. Do interpretecji pliku z opisem
warunków w jakich uprawnienia miałby być zmieniane jakoś ciężko mi
przypiąć hash tabs .. :>