instalator

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 14 Lis 1999, 23:49:16 CET

[niedziela, 14 listopad 1999], Jarek Woloszyn napisał(a):

> Z tego co wiem to niezbyt dziala lilo, ktore przydaloby sie nawet przy
> zubozonym instalatorze.

tak sobie wymyśliłem: nie można wrzucić na dyskietkę normalnego lilo, i
potem go odpalać (plik konfiguracyjny utworzony przez instalatora) ?

> Aha. I jescze niezbyt jest skonczone ladowanie opisow wszystkich
> pakietow. W tej chwili (IMHO) zdecydowanie za duzo jest ladowane do
> pamieci, ale to tylko problem na jakich maszynkach pojdzie install.

Mam pytanko do kogoś bardzo dobrze zaprzyjaźnionego z rpm'em (albo mającego
dużo czasu): które tagi są niezbędne do poprawnego znalezienia zależności i
zainstalowania pakietów (lista tagów jest w /usr/include/rpm/rpmlib.h).Nie
chciałbym tego robić metodą prób i błedów bo mógłbym usunąc coś co się
przydaje raz na jakiś czas (jakaś architektura czy coś takiego).

> Ostatnie zmiany byly z miesiac temu.

ostatnie zmiany były przed chwilą :)

--
/- Paweł Kołodziej _ http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2 _ pawelk w pld.org.pl \