Kłopotów z maszyna ciąg dalszy......

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 19 Lis 1999, 11:43:39 CET

On Fri, 19 Nov 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Podejżewałem problemy z pamięcią, ale po dzisiejszym poranku to nie bardzo
> wiem co myśleć...
> sytuacja nastepująca:
> Pracuje zdalnie (telnet) w pewnym momencie mam zamrożenia klawiatury, tj
> międzu konsolani na terminalu mogę się porzełaczać, ale żadnej komendy nie
> jestem w stanie wpisać
> [ To jest zpod DOSa ]
> Otwieram nową sesje i loguję się na moją maszynę, w momencie po\łączenia
> poprzednie dwie sesje padają :(((

Działo u mnie coś podobnego na maszynie domowej z kernelem 2.2.12, z
2.2.13 i 2.2.14pre5 problem zniknął.

pozdrawiam

               _[   Łukasz Trąbiński   ]_
   http://www.wsisiz.edu.pl/~lukasz/, SysAdmin @wsisiz.edu.pl
Key-Fingerprint: 87 9F 39 9C F9 EE EA 7F  8F C9 58 6A D4 54 0E B9