Wybór nazwy wynikowej

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 20 Lis 1999, 11:46:03 CET

Ello

Ostatnio zabrałem się za niewielkie przeróbki alsa.spec.

Otóż pojawiła się ostatnio nowa wersja sterowników oznaczona 0.4.1e.
Wersja alsa-utils się nie zmieniła- zostało 0.4.1.

Zdefiniowałem w pliku makro utils_version i odpowiednio zmodyfikowałem speca,
aby z niego korzystał.

Niestety porażka występuje na samym końcu - zapisuję on pliki:

alsa-0.4.1e.i586.rpm
alsa-lib-0.4.1e.i586.rpm
alsa-utils-0.4.1e.i586.rpm
                ^
jak zrobić, żeby nie nazywał tak pliku wynikowego? Rozbicie tego na dwa spece?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer