Dlaczego?

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 20 Lis 1999, 21:01:45 CET

On Sat, Nov 20, 1999 at 05:28:44PM +0100, Pawel Krawczyk wrote:

> To fakt, ciągle brakuje niektórych starych pakietów np. passwd.

przed chwilą instalowałem u kumpla i narzekam na brak conajmniej pakietów
fileutils oraz dev. Niepoprawnym wydaje mi się tez filesystem, który
po przepuszczeniu przez cpio na działającym redhacie wziął sobie na pliki
uid 514.

To tyle przynajmniej na razie.

PS. Czy ktoś wie w czym jest biblioteka  libXm ? Myślę, że trzebaby uzupełnić
Requires: netscape, bo później nie wiadomo, gdzie tego szukać :)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer