Dlaczego?

Nie, 21 Lis 1999, 11:00:34 CET

On Sat, 20 Nov 1999, Michal Margula wrote:

> Witam ponownie
>
> mam dwa pytania
>
> Dlaczego nie ma nowych pakietów na ftp.pld.org.pl ? Niektóre są gotowe, ale nie
> są wrzucane w ogóle. Przykład? Chociażby mysql, które mi się 2 godziny kompilowało :)
> Jeśli chcecie mogę wrzucić zbudowane pakiety, których brak :) a mam je u siebie.

Jeżeli chodzi o nowe pakiety wykorzystujące ncurses 5.0 (wynikowe) to są
one w /stable/test/<arch>/ncurses5. Chodzi o to że chciałem je troche
przytrzymać żeby przejście z ncurses 4 na 5 było maksymalnie krótkie.
Za kilka dni wszystkie pakiety pzrejdą w docelowe miejsce. Jeżeli ktoś
chce pomóc w dorabianiu pakietów do ncurses 5 to proszę bardzo.
Chodzi o sprawdzenia czy dział i czy sie kompiluje wszystko (po
rozdzieleniu ncurses i tinfo niektórze rzeczy wymagają porawek pod kontem
tego rozdzielenia).

> Drugie - to dlaczego olano moje poprzednie listy? :PPP

które ? :)