WWW - propozycja

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 21 Lis 1999, 14:23:07 CET

On Sun, Nov 21, 1999 at 11:03:07AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja jestem za tym żeby był tylko format źródłowy ;-)
W CVS owszem, ale w dystrybucji???

I co na płytce instrukcja obsługi do jade, żeby urzytkownik mógł
sobie stworzyć coś co się  da czytać?

(zauwazyłem :-) )

> Włąsnie. Chyba trzebaby jeszcze poprawiać niektóre pakiety pod kontem
> odpowiednich poprawek dla jezyka polskiego (?).
LaTeX i pdflatex radzą sobie bez problemu, ale co z jade nie mam
pojęcia.

Pozdroiwneia,
      Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !