Bug w adapterze

kura@serek.arch.pwr.wroc.pl kura w serek.arch.pwr.wroc.pl
Pon, 22 Lis 1999, 15:00:37 CET

W adapterze jest drobny, ale bardzo nieprzyjemny błąd. Wyniknął on z tego, że
wszystkie spece, na których go testowałem zawierały tylko jedno pole
%description. Problem tkwi w tym, że żeby wyznaczyć region od linijki
zawierającej "%description" do następnej zaczynającej się od '%' i różnej od
pierwszej użyłem czegoś takiego:
/%description/, (/^%[a-z]+/ && !/%description/)

To "!/%description" miało zapobiegać kończeniu regionu już w pierwszej jego
linijce (bo "%description" pasuje do tego regexpa). Nie pomyślałem jednak o
tym, że jeżeli pole %description będzie zamykane przez kolejne %description
to zostanie ono pominięte, w związku z czym wszystkie pola zostaną połączone
i sformatowane jako całość. Efekt możemy zobaczyć w memtester.spec...

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł jak to poprawić to słucham.

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ P L+++ E---