Obsługa TV

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 22 Lis 1999, 23:18:30 CET

Witam

Zauważyłem, że w PLD nie ma niczego co umożliwia obsługę kart TV?
W związku z tym mógłym się tym zająć, nie wiem tylko czy jest to aż tak
bardzo potrzebne. IMHO miło byłoby gdyby PLD miało TV support. ;)
Jeśli tak mógłbym wrzucić źródła+ spece do xawtv (niedawno wyszła nowa
wersja), kwintv (mam kłopoty z kompilacja tego z qt-2, wymaga kdelibs),
aletv (telegazeta). Wszystko to jednak wymaga bttv lub odpowiedniej
kompilacji kernela. Pozatym, sposób ładowania modułów do bttv jest ścisle
zależny od rodzaju posiadanej karty TV, a także jest w pewnym sensie
zależny od wersji kernela, co trochę utrudnia stworzenie prostego RPMa.
Pewnie musiałbym dopisać jakiś magiczny skrypt, który pytałby się usera o
typo posiadanej karty, model tunera itp. ale w sumie chyba to nie jest
najlepszy pomysł, gdyż przypominałoby to win98/95 i pewnie tak by
działało, gdyż dobór parametrów z jakimi ładuje się moduły bttv, to na
prawdę w zasadzie w więkości wypadków kwestia sprawdzenia wszysktich
kombinacji i wybranie tej najlepszej.
Czy może poprosu zrobić wsparcie w postaci softu, a niech user martfi się
o poprawną konfiguracje modułów/kernela?

pozdrawiam

               _[   Łukasz Trąbiński   ]_
   http://www.wsisiz.edu.pl/~lukasz/, SysAdmin @wsisiz.edu.pl
Key-Fingerprint: 87 9F 39 9C F9 EE EA 7F  8F C9 58 6A D4 54 0E B9