limity (xdm), pam i sgml

Wto, 23 Lis 1999, 09:35:47 CET

Co nie tak jest z ustawianiem limitów przy logowaniu sie poprzez xdm:

$ limit
cputime         unlimited
filesize        unlimited
datasize        unlimited
stacksize       8192 kbytes
coredumpsize    0 kbytes
memoryuse       unlimited
descriptors     1024
memorylocked    unlimited
maxproc         256
openfiles       1024

to samo po zalogowaniu sie z konsoli czyli poprzez logina:

cputime         unlimited
filesize        unlimited
datasize        unlimited
stacksize       8192 kbytes
coredumpsize    200000 kbytes
memoryuse       unlimited
descriptors     1024
memorylocked    unlimited
maxproc         256
openfiles       1024

i tu działa (chcę mieć odblokowane limity na core i ustawiłem soft i
hard na 2000000).

Czyli pam_limits nie dziła przy logowaniu poprzez xdm. Ktoś ma koncepcję
na to dlaczego tak jest ? (używam w tej chwili standardowego pliku
/etc/pam.d/xdm). Wygląda na jakieś zakłucania w obsłudze modułów session
(zdaje sie że kiedyś w przypadku xdm były z tym kłopoty .. nie wiem czy
jest to nadal aktualne i dlaczego tak było/jest).

Jeszcze jedno pytanie zwiazane z pam i sgml. Mam zamiar pzrerobić conieco
dok do pam do modułów żeby byy generowanw many z dokumentacją do
poszczególnych modułów (przeglądasnei jednego duzego pliku jest mało
wygodne w porównaniu do np. "man pam_limits"). Miałby ktoś jaieś sugestie
co do teog jak sie za to zabrać tak żeby było takze możliwe wygenerowanie
dok w postaci jak jest obecnie czyli jednego sumarycznego dokumentu z
opisami wszystkich modułów ?