Obsługa TV

Wto, 23 Lis 1999, 09:40:48 CET

On Mon, 22 Nov 1999, Lukasz Trabinski wrote:

> Witam
>
> Zauważyłem, że w PLD nie ma niczego co umożliwia obsługę kart TV?
> W związku z tym mógłym się tym zająć, nie wiem tylko czy jest to aż tak
> bardzo potrzebne. IMHO miło byłoby gdyby PLD miało TV support. ;)
> Jeśli tak mógłbym wrzucić źródła+ spece do xawtv (niedawno wyszła nowa
> wersja), kwintv (mam kłopoty z kompilacja tego z qt-2, wymaga kdelibs),
> aletv (telegazeta). Wszystko to jednak wymaga bttv lub odpowiedniej
> kompilacji kernela. Pozatym, sposób ładowania modułów do bttv jest ścisle
> [...]

Pierwszy etap to aplikacje i tu masz pełną swobode co do wyboru tego co
chcesz zrobić.
Co do dodatków do kernela to było to juz dyskutowane, że jeżeli się da to
lepiej zapakować takie rzeczy w osobny pakiet żeby było łatwiej anipulować
tymi zasobami jeżlei nie bezie sie używać dystrybucyjnego pakietu z
kernelem.

Co do braku tego typu aplikacji w pakietach PLD to wynika to raczej z tego
że chyba do tej pory z grona obecnych osób pracujacych nad pakietami nikt
nie ma kart TV .. czyli masz sansę wypełnić pewną niszę :)