xawtv

Śro, 24 Lis 1999, 07:26:15 CET

Chyba już jest mnije więcej wykończone. Jest sporo modyfikacji Artura i
moich. Dodałem także wsparcie do polskiego języka w X zasobach (osobny
plik) które są na razie kopią orginalnych i dlatego wymagać to będzie
jeszcze potłumaczenia (plik Xawtv.ad-pl w SOURCES). Na razie nie
przepuszczałem jeszcze tego przez automaty i chciałbym poczekać na sygnał
czy te wszystkie modyfikacje są poprawne i aż się dorobi przynajmniej
częściowo polskie tłumaczenie X zasobów :-)