xawtv

Lukasz Trabinski lukasz w oceanic.wsisiz.edu.pl
Śro, 24 Lis 1999, 13:27:45 CET

On Wed, 24 Nov 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Chyba już jest mnije więcej wykończone. Jest sporo modyfikacji Artura i
> moich. Dodałem także wsparcie do polskiego języka w X zasobach (osobny
> plik) które są na razie kopią orginalnych i dlatego wymagać to będzie
> jeszcze potłumaczenia (plik Xawtv.ad-pl w SOURCES). Na razie nie
> przepuszczałem jeszcze tego przez automaty i chciałbym poczekać na sygnał
> czy te wszystkie modyfikacje są poprawne i aż się dorobi przynajmniej
> częściowo polskie tłumaczenie X zasobów :-)

Z mojej strony to chyba wszystko co tyczy sie xawtv. Zastanawialem sie czy
konieczne bylo dodanie pol BuildRequires, gdyz to automagicznie wykrywal
configurator ze zdrodel.

Byc, moze jeszcze dzisiaj pojawia sie kolejne pakiety do oblsugi TV :-)

pozdrawiam

Lukasz Trabinski