EMACS

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Czw, 25 Lis 1999, 13:22:42 CET

On Wed, 24 Nov 1999, Bartosz Waszak wrote:

> Czy emacs.spec jest MULE > sądze, że przydałoby się aby był jeśli nie jest i
A czy wiesz na pewno że udaje się w emacsie mule zrobić pliterki?

Moje doświadczenia z mule Xemacsa są nieciekawe: przede wszystkim nie
udało mi się z wpisać żadnego ogonka, mimo że mule ma niby support dla
8859-2. W xemacsie można się doskonale obywać bez mule przy pisaniu
polskich tekstów. Mule to głównie zabawka robiona przez Azjatów dla
Azjatów.

Przy okazji, jakby ktoś wiedział jak w xemacsie-mule uzyskać pliterki to
poproszę :-)

Rafał Kleger-Rudomin