EMACS

Robert Maron robmar w mimuw.edu.pl
Czw, 25 Lis 1999, 11:47:17 CET

On Thu, Nov 25, 1999 at 01:22:42PM +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Moje doświadczenia z mule Xemacsa są nieciekawe: przede wszystkim nie
> udało mi się z wpisać żadnego ogonka, mimo że mule ma niby support dla
> 8859-2. W xemacsie można się doskonale obywać bez mule przy pisaniu
> polskich tekstów. Mule to głównie zabawka robiona przez Azjatów dla
> Azjatów.

?
mule jest super; co prawda faktycznie mi bardzo przydaje sie fakt, ze
obsluguje chinski i japonski, ale pl tez ladnie dzialaja

> Przy okazji, jakby ktoś wiedział jak w xemacsie-mule uzyskać pliterki to
> poproszę :-)

no najprosciej, to wejsc do menu mule, potem z gorki:
wybierasz input-method jakis latin-2 i juz; acha - jesli fontset jest
nietypowy, to mozna z tego menu wybrac jeden z typowych

acha - mozesz zaczac od ustalenia language-environment, to bedziesz mial
sensowne defaulty...

robert
--
robmar w mimuw.edu.pl                          http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/