instalator, bylo:linuxdoc!

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 27 Lis 1999, 23:37:15 CET

[środa, 24 listopad 1999], Arkadiusz Rychliński napisał(a):

> Dzieki,
>
> Jezeli zadania instalatora ograniczymy do
>     Okreslenia partycji,
>     sformatowania partcji,
>     skopiowanie zalazka systemu na twardy dysk (np. dokladnie tego samego co
> jest na dyskietce startowej)
>     i zainstalowania lilo
> a nastepnie zrebootujemy komputer i po restarcie uruchomimy dalsza czesc
> instalacji to okaze sie
> ze instalator ma bardzo male wymagania dotyczace np. pamieci a my -
> nieograniczone mozliwosci

Nie rozumiem. W jaki sposób uruchomienie z dysku zmniejszy zapotrzebowanie
na RAM ?

> zwiazane z dalsza konfiguracja. W ten sposob mozna bez wiekszych problemow
> stworzyc nawet instalatora
> graficznego :-)

AFAIK to było uzgodnione, że instalator na mylko instalować, a cała reszta
konfiguracji ma być potem. Czyli tu jest zbieżność :)

Naprawdę proponuje ci przejżenie się temu co jest w CVS - tam naprawde jest
juz porawie wszystko !.

--
/- Paweł Kołodziej _ http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2 _ pawelk w pld.org.pl \