IMAP

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Nie, 28 Lis 1999, 19:37:19 CET

Czy ktoś się orientuje czy jest jakiś przyzwoity serwer IMAP, bo te, które
leżą w CVS wyglądają jak nie z tej epoki (są po prostu dziwne).

Courier-Imap - wygląda najlepiej z nich (czy ten jego serwer tcp jest
niezbędny można go ruszyć z inetd, bo mi to przypomina sytuacje z tcpserver
z daemontools)

IMAP - ten chyba pochodzi jeszcze z okresu z przedzlodowacenia ;)

Cyrus-IMAP - obecnie pobieżnie obejrzałem speca - używa jakiegoś transport
agenta, wymaga obsługi od strony MTA -> mocno zwiazany z sendmail.

Z ostatniej chwili: Courier Imap nie chodzi z rlinetd i inetd bez
/var/qmail/tcp-env (co mu zrobic aby to przełknął bo nie chcę go uzależniać
od qmaila)

--
 -=[   Bartosz Waszak   ]--[                                              ]=-
-==[  waszi w pld.org.pl  ]==[               Star Trek Lives!               ]==-