Buildery i idle-time

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 30 Lis 1999, 14:19:15 CET

[wtorek, 30 listopad 1999], Sebastian Zagrodzki napisał(a):

> W tej chwili sytuacja wyglada tak, ze na builderach pakiety moze
> budowac tylko kilka osob, ktore dostaly dostep. Ale ZTCW to te
> komputery przez duza czesc swojego czasu stoja nieobciazone.
> Wiec taka propozycja: moze dorzucic na nich taka kolejke zadan, ktore
> bylyby wykonywane z jakims stosunkowo niskim priorytetem, a za to do
> ktorej kazdy moglby wrzucac zadania budowania pakietow. Dzieki temu
> chyba zasoby na FTP zaczelyby sie szybko powiekszac, a jak budowaloby
> sie cos waznego/duzego (tzn. zapuszczone przez uprzywilejowana osobe)
> to automatycznie zchodzilo by do tla...

Buildery to:
i586 - Pentium 133, 64MB RAM - poza budowaniem pakietów robi jeszcze 1000
       innych rzeczy i nie jest możliwe zbyt mocne obciązanie tej maszyny
i686 - Pentium II - maszyna na której pracuje kloczek, czyli jest także
	obciązona
i386 - Pentium II - nie wiem co ta maszyna robi, ale z tego co widze po
	czasie budowania pakietów to odłogiem nie leży.
sparc - brak
alpha - brak
mips  - brak

Więc nie widze tu wolnych mocy przerobowych.
Jeśli uważasz że pakiet jest gotowy, napisz to w commit logu albo daj znać
kloczkowi, bagginsowi, piusowi lub mnie że można pakiet puszczać w obieg.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak