Pewne zmiany w podejściu do SOURCES

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Wto, 30 Lis 1999, 19:56:41 CET

[poniedziałek, 29 listopad 1999], Sebastian Zagrodzki napisał(a):

> może mimo wszystko przynajmniej w jednym miejscu te źródła trzymać
> (na przykład na anoncvs). Odpada wtedy taki problem, jak ostatnio był z
> analogiem - pojawiła się nowa wersja, a stara zniknęła z FTPów, źródeł
> nie było w CVSie i pakiet był nie do zbudowania...

Też się nad tym zastanawiałem przy okazji notifiera. Może celowe byłoby
dodanie URLi do miejsc, gdzie dane wersje na pewno będą leżały - bo je
tam np. umieści osoba robiąca danego speca. Przykład:

Source0:	ftp://cholernie.wolny.serwer.za/pub/costam/hrum-1.2.3.tar.gz
Mirror0:	ftp://piekielnie.szybki.pl/mirror/costam/hrum-1.2.3.tar.gz

Co sądzicie? W sytuacji gdy pakiety się same dociągają podczas budowania
taka featura oszczędzi developerom wiele czasu i frustracji związanych
z wspaniałymi połączeniami Polski ze światem.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/