TeX

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 10 Lis 1999, 12:10:41 CET

[środa, 10 listopad 1999], Maciej Friedel napisał(a):

> Witam,
> 	chcialbym zaproponowac swoja pomoc przy tworzeniu dokumentacji dla
> PLD, a zwlaszcza jesli chodzi o skladanie tekstu w TeXu. Jesli jest
> planowane utworzenie dokumentacji w TeXu, to jestem do dyspozycji. Nie
> uwazam sie za osobe, ktora by wybitnie znala TeX, ale zrobie co w mej
> mocy. :))

Witam
Jako format źródłowy dokumentacji wybraliśmy DocBook'a a nie TeX. Jeśli
chcesz pomóc przy tworzeniu dokumentacji to jest pewna wstępna robótka
programistyczna do wykonania. Jest to pljadetex czyli jadetex poprawnie
obsługujący polskie znaczki.
No czyba że Ziemek przygotuje coś do Unicode :-)

Wiget
PS: Jeśli chcesz pogadać o PLD to wpadnij do mnie do akademika.
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak