Maildir kontra Mailbox

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 10 Lis 1999, 22:18:18 CET

On Wed, Nov 10, 1999 at 08:23:52PM +0100, ---%serek--- wrote:
> najlepiej zapytac o to na _wlasciwej_ liscie.

Hm - może i słusznie, ale wydaje mi się, że są tu ludzie, którzy podają
naprawde sensowne argumenty, a nie takie jak dostałem ostatnio na ircu
- używaj Mailboxa, bo jest lepszy. A dlaczego jest lepszy? Bo jest ;).
A tutaj przynajmniej obserwowałem naprawdę poważne rozważania.

Żeby nie było jest to związane z PLD, bo:

* qmail jest ustawiony na maildire, a nie mamy żadnego pop3 z maildirami oprócz
własnego qmaila, który imho powinien być od razu dopisywany do rc-inetd.
* z MTA jedynie Mutt obsługuje maildire
* mail w ogóle tego nie trawi;

Słowem wiąże się to z naszą distro, bo możnaby się zastanowić, czy jednak
nie ustawiać wszystkich mailerów w miarę jednolicie.

Ogólnie to miałem na myśli, ale że miałem mało czasu, to zapytałem co
polecacie i nie rozwinąłem tego:).

Pozdrowienia :)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer