Portslave

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 10 Lis 1999, 13:57:18 CET

On Wed, 10 Nov 1999, Artur Frysiak wrote:

> /etc/rc.d/init.d/radinit
> albo dołączyć do
> /etc/rc.d/init.d/portslave

Nie ma sensu tworzyc osobengo "serwisu".
Portslave chodzi ja getty z inittaba.
radinita rowniez mozna tam wstawic w linijce z bootwait jako action.
Natomiast nie jest on tak naprwde potrzebny, jedyne co zapewnia to
zwiekszenie pierwszego "bajtu" Acct-Session-ID o 1 i wyzerowanie
pozostalych. Niczemu to nie sluzy. To co powinien zawierac portslave to
programik ktoy bedzie wysylal po wstaniu i przed polozeniem sie paczke o
Session-Id="00000000", powszechnie interpretowanej jako poczatek i koniec
aktywnosci serwera.

> Wiget
> --

Grzegorz Stanislaswki