Adapter

Wto, 16 Lis 1999, 04:22:44 CET

On Tue, 16 Nov 1999 kura w serek.arch.pwr.wroc.pl wrote:
[..]
> Cały skrypt ma 2.5 kilo i jest napisany w AWKu (testowałem na mawk i gawk).
> Licencja to oczywiście GPL. Kogoś z szybkim podłączeniem do CVS prosiłbym
> o zaaplikowanie adaptera na wszystkie spec'e (tylko niech go ktoś
> najpierw przejży B-) ). Wszystkich proszę o komentarze, uwagi, poprawki
> i co tam jeszcze.

Możnaby jeszcze usuwać z preambuły pole Packager i Distribution.
KOlejna rzecz to zamiana pola Copyright na License w pewnych wypadkach
(wtedy kiedy jest to GPL/LGPL/BSD .. może jeszcze jakieś inne). Z tym
polem to jest w zajto jest która wynikła dopiero niedawno ale to przy
okazji możnaby też przerabiać. Poprosu po wejściu pola License stosowanie
go zamiast Copyright w typowyższych przypadkacjh jest bardziej adekwatne.

Z przepuszczaniem wszystkich speców poczekałbym jeszcze kilka dni aż
kod adaptera nieco się "ustabilizuje" :-)
Może jeszcze jakieś inne pomysły przyjdą do głowy i coś się w miedzyczasie
w tym skrypcie dorobi i skomasuje się dzięki temu zmiany w jeden ruch.

W związku z perspektywą przepuszczenia i wszystkiego przez adapter miałbym
propozycję żeby może przez najbliższe kilka dni wrzucać do repo wszystkie
spece jakie się tylko nawina pod rękę (zapewn trochę każdy z nas takich ma
które znalezione gdzieś nie zostały jeszcze nawet w surowej wersji
wrzucone do repo). W zasadzie nie ważne w jakim stanie one bedą ważne aby
miały w miarę prawidłowe pola Source z url-ami. Poprawne url-e bedą
potrzebne do działania tego co robi kravietZ.

Właśnie apropo Source. Możnaby też w końcówce zawartości tego pola
podmieniać nazwę i wersję o ile to mozliwe na %{name}-%{version}. I
jeszcze jedno co mi wąłśnie przyszło do głowy - możnaby też wstawiać makra
typu %{_bindir} i wszystkie inne w %files ale to bedzie wymagało zapewne
troche wiecej pracy żeby to dorobić ale wydaje mi się że może to być
kolejna rzecz która oszczędzi sporo czasu (tak jak juz cały adapter w
obecnej formie :)

kloczek
PS. Pomysł integracji adaptera z builderem odwołuję. To by było
niepotrzebne integrowanie zupełnie dwuch różnych grup funkcji :)