Bałagan z RPMem czy mi się coś wydaje? :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 18 Lis 1999, 16:25:57 CET

Witam

Mam dwa pytania co do RPMa. Nie wiem czy to co się dzieje teraz to moja wina
czy jakieś niedopatrzenie ze strony osoby przygotowującej RPMa.

Po pierwsze - przy instalacji RPMa za każdym razem kasuje on mojego linka
/var/db/rpm wskazującego na /var/state/rpm. Wszystko byłoby OK, gdyby nie sam
RPM szukał tejże bazy w /var/db/rpm. Jest tu jakaś niekonsekwencja czy mój błąd?

Po drugie - nie są już automatycznie robione backupyu bazy RPMa. Wiem, że to
można zrobić we własnym zakresie, ale lepiej żeby było to "zaszyte" w pakiet
z RPMem.

To na razie tyle :)

Narka

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer