nowe WWW

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pią, 19 Lis 1999, 12:04:33 CET

[czwartek, 18 listopad 1999], Marek Obuchowicz napisał(a):

> wisi w tej chwili na http://pld.projcom.com.pl/ - prosze zeby wszyscy
> obejrzeli i wylapali ewentualne bledy.

Font jest trochę za mały - tj. 8pt na tekst jest nieczytelne w Netscape
w rozdzielczości 1024x768. Myślę że powinno być przynajmniej 12pt, nie
wiem jednak czy nie będzie to zbyt duże w windzie (ale lepiej za duże
niż za małe).

Optymalnie wielkości fontów powinno się podawać w procentach, ale
- przynajmniej w Szkapie - czcionka wygląda wtedy obrzydliwie :(
Nie wiem dokładnie dlaczego, może ktoś ten problem rozwiązał.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/