nowe WWW

Tomek Chmielewski chmielu w www.com
Pią, 19 Lis 1999, 17:21:13 CET

Siemka,

On Fri, 19 November 1999, Pawel Krawczyk wrote:

> Font jest trochę şa ma y - tj. 8pt na tekst jest nieczytelne w Netscape
> w rozdzielczo ci 1024x768. My lę że powinno być °rzynajmniej 12pt, nie
> wiem jednak czy nie bꤺie to zbyt du e w windzie (ale lepiej za du e
> ni  za ma e).

Tak, cos w tym jest ze w Szkapie wszystko jest takie male, szczegolnie na Linuxie :))
Moze by dodac wykrywanie przegladarki lub systemu i na tej podstawie doczepiac odpowiednia wielkosc czcionki (lub plik pld-main-szkapa.css jak kto woli)? Mysle ze takie rozwiazanie byloby najlepsze.

> Optymalnie wielko ci fontç °owinno się °odawać ˇ procentach, ale
> - przynajmniej w Szkapie - czcionka wygl da wtedy obrzydliwie :(
> Nie wiem dok adnie dlaczego, mo e kto  ten problem rozwi za .

Moze to co napisalem wyzej pomoze (a zabralbym sie za to za pare dni...).

T.