WWW - propozycja

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Sob, 20 Lis 1999, 17:44:26 CET

--

On Sat, 20 Nov 1999, Jacek Konieczny wrote:

> On Sat, Nov 20, 1999 at 03:14:20AM +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> >
> Ja jestem jednak za tym, żeby oficjalnym formatem "wyjściowym" był PDF.
> To lepsze niż dawać PostScript do wydruku i HTML do drukowania.
                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nie bardzo rozumiem

> Tylko jedno pytanie. Których narzędzi używamy (bo jest tego chyba dużo).
> Trzeba by zrobić skrypcik, który by robił konwersję:
> DocBook->LaTeX->PDF
Używamy jade i arkuszy dsssl Normana Walsha. Wkrótce jade
zostanie zastąpione przez openjade.
Jeśli chodzi o jadetex to Ziemek Borowski pracuje nad jego wykorzystaniem
z UTF8 i częściowo mu się to udało.
Co do pdf to jasne jest że będziemy chcieli mieć wyjście również w tym
formacie.
Na razie jednak rzecz się rozchodzi głównie o html