EMACS

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 25 Lis 1999, 11:50:05 CET

[X]?Emacs-a nie uzywam, ale glos postanowilem zabrac.

[czwartek, 25 listopad 1999], Rafał Kleger-Rudomin napisał(a):
> A czy wiesz na pewno że udaje się w emacsie mule zrobić pliterki?
>
> Moje doświadczenia z mule Xemacsa są nieciekawe: przede wszystkim nie
> udało mi się z wpisać żadnego ogonka, mimo że mule ma niby support dla
> 8859-2. W xemacsie można się doskonale obywać bez mule przy pisaniu
> polskich tekstów. Mule to głównie zabawka robiona przez Azjatów dla
> Azjatów.
Hmmm... chyba nie jest tak zle. Proponuje przejrzec poprzez www.gust.org.pl
archiwum listy dyskusyjnej GUST-u. Watek: "emacs i polskie litery",
a wszczegolnosci:

 http://www.man.torun.pl/cgi-bin/wa?A2=ind9911&L=gust-l&D=&H=&T=&O=&F=&P=18155

     wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>