GIMP - kto go robi ????

Pią, 26 Lis 1999, 15:58:42 CET

On Fri, 26 Nov 1999, wrobell wrote:

> Do niektorych skryptow. Jakich?
> perl-gtk dla wszystkich
> perl-PDL dla view3d, border, gouge, map_to_gradient, pixelmap

Wogóle należy sie cieszyć z tego co zrobił wiget z piusem na rzecz
wychwytywanai automatycznie miedzy zasobami perlowymi. Dizłki temu są o
wiele lepsze gwarancje, że zainstalowany pakiet będzie miał wszystko co
jest mu potrzebne do prawidłowego działania. W zasadZie chyba jako pierwsi
produkujemy pakiety z tak wysokim poziomem kontroli zależności :-)