Jak i przez kogo jest robione www.pld.org.pl?

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pią, 26 Lis 1999, 23:51:16 CET

Puściłem to na pld-www, ale chyba niewiele osób się tam zapisało, więc
powtarzam tu (można odpowiadać na pld-www):

Witam!
Chciałbym się dowiedzieć jak to aktualnie wygląda [robienie www]
Na czym polega wystawienie PLD_www_res/main - po prostu na
ściągnięciu z cvs na maszynę robiącą za www.pld.org.pl?

Pytam się, bo zgodnie z zapowiedzią na pld-list (WWW-propozycja)
przerobiłem do docbooka część materiałów z www (CVS, CVS FAQ, Podręcznik
developera) i dołączyłem swoje rzeczy.
Mój plan był taki żeby to po konwersji szło na www. Jako że nie było
sprzeciwów, chciałbym go, we współpracy z webmasterami, zrealizować :-)

Wyniki konwersji na html można pooglądać w module docdevel
plik startowy html/docdevel.html

Pozdrawiam

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pg.gda.pl)