nowe libpcap

Sob, 27 Lis 1999, 09:17:47 CET

On Sat, 27 Nov 1999, Artur Frysiak wrote:

> nmap, tcpdump, ethereal

Tcpdump juz jest. Przy okazji dodałem mu patcha do dekodowania komunikatów
GIOP z CORBA, którego kiedyś wypatrzyłem w zasobach ORBita.

Tak apropo ORBit. Czy ktoś ma chęc pobawić się SSLem i ORBitem ?
Mam patcha do ORBit 0.4 który wychodzi na to, że po drobnych przeróbkach
powinien dać się używać na 0.5. Do włączenia w źródła ORBit zapewne
brakuje pootaczanie odpowiednich fragmentów kodu #ifdef HAVE_SSL ..
#endif. Patch ma około 60KB.

kloczek
PS. teraz mam na warsztacie nmap i na tym na razie skońcże z libpcap. Jak
ktoś chce to może kończyć pozostałe.