docdevel

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 28 Lis 1999, 14:53:12 CET

On Sat, Nov 27, 1999 at 06:52:06PM +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pg.gda.pl)
[...]
> On Sat, 27 Nov 1999, Jacek Konieczny wrote:
[...]
> Wyjaśnij proszę dokładniej
Nie próbowałem tego, ale przeglądając pakiety do sgml zobaczyłem,
że sgml-tools może konwertować do LaTeXa. Gdy próbowałem
tym potraktować pliki "DocBook", stwierdził że nie zna takiego DTD
i nie znalazł odpowiedniego pliku mapping. Za to takie pliki znalazłem,
w /usr/lib/sgml-tools (a IMHO powinno być /usr/share/...), ale
dla różnych odmian LinuxDoc (AFAIK inny DTD używany w Linuxowym świecie).
Wysnułem z tego wniosek, że wystarczy coś takiego zrobić dla DocBook-a.
To jest o tyle łatwe, że LaTeX ma strukturę dość podobną do SGML.

Pozdrowienia,
        Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !