=?utf8?Q?Pewne_zmiany_w_podej=B6ciu_do_SOURCES?=

Pon, 29 Lis 1999, 04:51:06 CET

On Mon, 29 Nov 1999, Jan Rekorajski wrote:

> Liberum veto! ;)
>
> Pociągnij sobie połowe SOURCES z orginalnych URLi to zmienisz zdanie.
> IMHO ten skrypt Sebastiana przydaje się jak w repo nie ma źródeł,
> ale do normalnego użytku to nie bardzo... byłby to masochizm i niepotrzebne
> zapychanie łączy.

Napisałem, że można tego typu plików nie wrzucać. Nie, że rezygnujemy to
wogóle. Nie jest to obligatoryjne.
Przy części pakitów będzie miało to sens.
Po za tym myślę, że jeden z builderów po ściągnięciu archiwum mógłby
kopiować archiwum źródłowe do katalogu który byłby dostępny na ftp.