WWW - propozycja

Ziemek Borowski ziembor w faq-bot.ziembor.waw.pl
Pon, 29 Lis 1999, 19:57:16 CET

20 Nov 1999 15:08:26 +0100, Jacek Konieczny na listserv.pld napisał:
>Ja jestem jednak za tym, żeby oficjalnym formatem "wyjściowym" był PDF.
>To lepsze niż dawać PostScript do wydruku i HTML do drukowania.

Nie. PDF zamiast PS. OK. Jako alternatywa do textowych: nie.
Ale pamiętaj, że często dokumentacja bedzie potrzebna na
stacjach gdzie Xów nie ma i być nie może. Np. serwerach (bazy danych).
Owszem, można zdalnie, itp. ale czy ma to sens?

>Tylko jedno pytanie. Których narzędzi używamy (bo jest tego chyba dużo).
>Trzeba by zrobić skrypcik, który by robił konwersję:
>DocBook->LaTeX->PDF

Męczę się właśnie nad pdfjadetechem. O ile jadetex chodzi w miarę znośnie
(nie do końca jestem pewien pewnych transkrypcji Unicodowych w moich
materiałach testowych) to pdfjadetex ma płopoty z odpaleniem...