mod_php3 poszukiwane

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Pon, 29 Lis 1999, 22:18:38 CET

[Sunday, 28 November 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> mod_php3 i apache+ipv6  ? zapomnij.   Jak kameludki zrobią patcha na php to
> bedzie. Wcześniej nie.

Czy  te kameludki pracują   nad takim paczem czy to jest w ich todo liście na
następną   dziesięciolatke   ;)). Czy  PHP4  ma  obsługę  IPv6  ->  można  im
zaproponować.  I co z propozycją aby ktoś się porozumiał z  twórcami apacza i
kame aby pacz na ipv6 był dołączony od razu do apacza.

PS. Sorry, że tak   naciskam, ale ja tego nie zrobie tego (mój angielski jest
okropny, nie chciałbym się zkompromitować ;)

--
 -=[   Bartosz Waszak   ]--[     The best diplomat I know is a fully      ]=-
-==[  waszi w pld.org.pl  ]==[       activated phaser bank. -- Scotty       ]==-