Postgres i MySQL

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 30 Lis 1999, 11:05:01 CET

On Mon, 29 Nov 1999, Bartosz Waszak wrote:

> Biorę się za obróbke postgresa, kto się nim wcześniej zajmował, mysql
> otoczyłbym też swoją opieką (zwłaszcza init skrypt).
>
> Pytanko odnośnie postgresa czy te biblioteki tak dziwnie porozdzielane nie
> dałoby sie wsadzić do jednego libs.
>
> I MySQL jaki uid i gid dla niego mam przydzielić obecny ma konflikt z qmailem.

Wcale nie ma :). Juz jest poprawione na 89. Dopisz jedynie to dfo
uid_gid.db.txt, bo ja nie mam jak - mam chwilowo dostep do inetu troche
ograniczony :>

BTW: cos MySQL placze przy instalacji przy inicjacji jakiejs bazy - ciezko
mi cokolwiek powiedziec, bo nie mam zielonego pojecia o bazach :>

a i postgres powinien miec buildprereq rpm-perlprov

i %include /usr/lib/rpm/macros.perl

chyba :)