instalator

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 29 Lis 1999, 15:22:45 CET

[środa, 24 listopad 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jest tylko jeden kłopot że można to zrealizować tylko wtedu kieduy
> instalcja odbywa sie z CD, z lokalnego HD lub po NFS. Praktycznei nie da
> się tego zrealizować w wygodny sposób w przypadku instalacji po
> ftp/http.

Da się :). W pldi jest używana bramka, która umożliwia otwieranie
plików z dowolnego "medium". Aktualnie dziła to tak, że jeśli plik jest
dostępnyu przez ftp czy coś w tym stylu to jest on siciągany do /tmp i
dopiero tamten plik jest otwierany.
Więc może werja 0.2 instalatora nie będzie potrzebowała tak dużo ram'u
(oczywiście najpierw misi się pojawić 0.1).

--
/- Paweł Kołodziej _ http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2 _ pawelk w pld.org.pl \