Odp: Walnięte Xy?

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Wto, 30 Lis 1999, 23:43:25 CET

>  O ile dobrze pamietam poczatek watku, to trzeba cos pogrzebac w plikach
> konfiguracyjnych pam. Mi pomoglo. Co? Jak? Gdzie? Nie pamietam, bo to
> z miesiac temu bylo. Moze chodzilo o wywalenie linii zawierajaca xauth
> z ktoregos pliku konfiguracyjnego?
u mnie wystarczylo zakomentowac
#auth  required /lib/security/pam_console.so
z tym ze nie przejmuje sie specjalnie bezpieczenstwem, dostep do tego
kompa mam tylko ja :)
acha, mam 3.3.5 rel 1, wiec nie wiem czy pomoze :)

Pozdrowienia
Roman Niewiarowski