PLD - Co wybrać i jak zainstalować ?

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pią, 1 Paź 1999, 13:42:01 CEST

[piątek, 01 październik 1999], Dariusz Knocinski napisał(a):

> Witam,
> Nadrabiając zaległości w czytaniu list dyskusyjnych zuważyłem
> conajmniej lekkie "rozwarstwienie" w ekipie PLD. W związku z tym
> chciałby znaleźć odpowiedź na pytanie z tematu.
> Dariusz Knociński.
> PS. Tsunami już próbowałem, wrażenie ogólne dobre ale mam problemy z
> zainstalowanie reszty pakietów nie licząc base.

Tsunami to nie PLD. Tsunami zrobił Wojtek Ślusarczyk (i <jak mówi Wojtek>
kilka innych osób). Jednak nie jest to PLD. Zbiór pakietów dla PLD znajduje
się na ftp://ftp.pld.org.pl/stable/.
Aktualnie jest przygotowany zestaw dla i386, i586 oraz i686. Z powodów
kłopotów ze sprzętem nie ma jeszcze pakietów dla sparc i alpha. Jednak jest
nadzieja, że wkrótce jednak się pojawią. Mamy także obietnice udostępnienia
maszyny MIPS więc będzie można przygotować pakiety także dla tej
architektury.
Jak instalować ? Niestety ciągle nie ma instalatora więc instalacje trzeba
wykonać ręcznie. Można np podmontować swój dysk u kolegi który już ma
jakiegoś Linuksa (najlepiej z zainstalowanym rpmem > 3.0.2).
Po zinicjowaniu bazy rpma na nowym dysku instalujemy pakiety.
$ mkdir -p /mnt/dysk/var/state/rpm
$ rpm --root=/mnt/dysk --dbpath=/var/state/rpm --initdb
$ rpm --root=/mnt/dysk --dbpath=/var/state/rpm -ihv /katalog/z/PLD/*.rpm

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak