rc-scripts

Bartek Szady bszx w main.bszxdomain.edu.eu.org
Nie, 3 Paź 1999, 18:26:43 CEST

Czesc

Zainstalowalem rc-scripts-0.0.11-1 i mam nastepujace uwagi:

 - Jakiej wersji sh-utils nalezy uzywac. Program test z sh-utils-2.0-1 z
PLD nie rozpoznaje == tylko =. Na razie zamienilem prawie wszystkie == na
= ale nie wiem czy to wlasciwe rozwiazanie

 - w katalogu rc6.d brakuje linku do ../init.d/reboot (np. S99reboot) a w
rc0.d do ../init.d/halt. Bez tego system sie zawieszal

Co nalezy zrobic (oprocz wkompilowania netlinku w jadro) aby program ip
zaczal dzialac. Dlugo z tym walczylem ale zostalem pokonany :-(. Jedyne co
uzyskalem to po np. ip link show komunikat:

Cannot send dump request: Connection refused

Uzywam jadra 2.2.13pre14 i iproute2-2.2.4-3 z PLD

--
Pozdrawiam
	Bartek Szady