rc-scripts

Nie, 3 Paź 1999, 21:20:39 CEST

On Sun, 3 Oct 1999, Artur Frysiak wrote:

> Możesz to zgłosić przez bugzille. Zajmę się tym jak znajdę chilę czasu.

Tak dokładnie to o jaka sytuację chodzi ?

> chkconfig --del reboot
> chkconfig --del halt
> chkconfig --add reboot
> chkconfig --add halt

for i in  halt random reboot single network nfsfs allowlogin killall
        do /sbin/chkconfig --add $i
done

Tyle stoi w skrypcie postinstalacyjnym. Czyżby w jakiś warunkach to źle
działało ? Czyżby --add źle działao o ile linki już są (nieprawidłowe
także) jezeli tak to błąd będzie raczej w chkconfig.