Wyciek z X serwera

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 4 Paź 1999, 21:09:16 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Ano cieknie z niego pamięć. Wersja 3.3.5 (to co leży na ftp).
> Wcześniej nie wiedziałem co sie dzieje. Dopiero jak sobie w panelu
> umieściłem mały aplet z monitorowaniem swapa pokapowałem sie o cochodzi.
>
> Po starcie ma około 19MB (tyle miał dzisiaj około godziny 11-tej)
> Jakieś dwie godziny temu już:
>
> root     21636  1.1 26.2 93672 33652 ?       S    Oct03  14:53 /etc/X11/X -auth
>
> I teraz:
>
> root     21636  1.1 21.5 106308 27584 ?      S    Oct03  16:20 /etc/X11/X -auth
>
> Ktoś ma pomysł na to jak mu wiaderko pod ten wyciek podłożyć lub czym
> [...]

Zrób core dump a następnie

strings core | less.

lub

strings core | mail dalecki w cs.net.pl.

Bo patrząc na ciągi znaków w corze można często przynajmniej dojść
do hipotezy na temat przyczyny.

Ponadto postaraj się znaleźć trigger na rośnięcie pamieci.
(Jaki program? jaka rutyna)
To też może pomóc...

--Marcin