ftp, rc-inetd, tcpserver

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 11 Paź 1999, 10:24:29 CEST

On Mon, 11 Oct 1999, Bartosz Waszak wrote:

> Trzecia  rzecz, jeśli już się  zajmujemy tymi niekonwencjonalnymi    metodami
> autentykacji (LDAP, Kerberos) trzeba by opracować jakąś  metodę modyfikowania
> plików  /etc/pam.d/*,  czy też dopisać wszystkie inne możliwości autentykacji
> moduł pam_ldap, pam_smb, jako sufficent albo coś w tym stylu.

Zeby wszystko bylo "wloz CDROM z Win95 i nacisnij OK"?
Nie uszczesliwiajmy ludzi na sile.
Jesli ktos decyduje sie na zainstalowanie jakiejs niekonwencjonalnej
autentykacji, jest tego swiadom i niech ja sobie sam skonfiguruje a jak
nie potrafi to RTFM.

>  -=[  Bartosz Waszak  ]--[     Where there's no emotion, there's no       ]=-

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL